Forside » Landsmøde 2013

ABA-foreningens landsmøde 2013

Fredag d. 7 – søndag d. 9. juni 2013 på Åløkkeskolen i Odense

Med afholdelsen af et årligt landsmøde ønsker ABA-foreningen at skabe et forum for foreningens medlemmer, deres familier, pårørende og fagfolk. Formålet er at præsentere ABA, relevante oplæg og aktiviteter for forældre, pædagoger, hjælpere og andre fagfolk. Landsmødet skal danne ramme om fælles faglige diskussioner, idé- og erfaringsudveksling og medvirke til at skabe et netværk på tværs af landet.

Landsmødet er åbent for familier, børn, pædagoger, hjælpere og andre interesserede fagfolk. Vi ser meget gerne, at du er medlem, men alle med interesse er velkomne.

Stedet

I år holdes landsmødet på Aaløkkeskolen, midt i Odense. Åløkkeskolen er en hyggelig folkeskole, som ligger i et stille villakvarter. Der er rigtig gode udendørsfaciliteter til små og store – med legeplads, boldbane, grønt område og indre skolegård til de børn, som kræver opsyn. Idet det er en fungerende skole, er der mange muligheder for børnene – og rum til forskellige aktiviteter.

Det er første gang landsmødet holdes så centralt i landet, og vi håber at det vil give endnu flere familier mulighed for at deltage.

Kong Georgsvej 31
5000 Odense C
Læs mere på http://www.aaloekkesskolen.odense.dk

Fredag den 7. juni

• Kl. 16.00 Ankomst og fælles kaffebord. Indkvartering og socialt samvær.
  • Kl. 18.30 Forberedelse af aftensmad, fællesspisning

Lørdag den 8. juni

Søndag den 9. juni

Børneaktiviteter

Da vi er på en skole, er der masser af aktivitetsmuligheder for både børn og søskende, både indendørs og udendørs. Vi regner med at opsyn og pasning kan koordineres på stedet mellem de familier, der selv har børn med. Bemærk, der er ingen hoppeborg i år!

Indkvartering

Overnatningen vil kunne foregå på en af tre måder:

• Der vil være mulighed for at sove i klasselokaler, i gymnastiksalen og i et stort fællesrum, som hedder Aasen. Man skal selv medbringe luftmadrasser / liggeunderlag, soveposer, dyner og andet. Hvor meget trængsel der bliver afhænger helt af, hvor mange som overnatter, men man må sandsynligvis indstille sig på at dele rum med andre familier.
  • Der er rig mulighed for at sætte telt op på skolens område.
  • Endelig ligger der et vandrerhjem ved banegården ganske tæt på skolen, se nærmere på http://www.odensedanhostel.dk

Der er badefaciliteter på skolen.

Transport

Åløkkeskolen ligger kun 2 km fra Odense Banegård.
Der er flere busruter, som kører fra banegården til skolen. Det tager ca. 9 min. Klik her for rejseplanen
Kort: http://goo.gl/maps/L4YQR

Der betales blot for forplejning.

• Hele weekenden pr. person kr. 400,00.
  • Lørdag pr. person kr. 300,00.
  • Børn under 15 år betaler halv pris.
  • Drikkelse betales efter forbrug.

Tilmelding og betaling sker på https://aba.nemtilmeld.dk/. Sidste frist er 3. juni.

Hvis du har problemer med tilmeldingen eller andre spørgsmål, så kontakt

• Ditte Andersen, ditteand@yahoo.dk, 29 86 61 75 eller
  • Anne Lindholt Ottosen, anne@lindholt.dk, 22 64 20 80